Överby

Hallojsan! Idag åkte jag till överby med Isabelle vid typ 2.
Såg Idolerna Kevin, Alice och Robin! :) Fick la några kort.
Men det var sjukt mycket folk, så fick inte så bra tillfällen. :P
Köpte nya vanliga tights bara, mina andra gick det hål i. (;
Sen vare hem vid typ 4 halv 5, pluggade lite prov skit.
& nu sitter man här. :)) Hoppas ni haft en bra dag! ;D
Imorgon är det match på Älvhögsborg, så det blir att lägga sig tidigt.
Om jag kan? Hähä, iallfall, har ingenting mer att skriva,
lägger in lite bilder sen idag här nedanför, Peace! :)


 
 
 

Sen var det gå runt lite på överby och fika med Isabelle. :)
Hahaha, fett kuwl dag, tacktack för allt baby!<33


  

Kommentarer
Postat av: Moster

Fina bilder på idolerna! :)

2009-01-17 @ 19:08:04
Postat av: summi :>>

sötaa <3

2009-01-17 @ 21:23:56
URL: http://sshoreline.blogg.se/
Postat av: Stina

äälskaar eeerförjäavliigt myyckeet<3

2009-01-17 @ 23:35:38
URL: http://baaraastiinaa.bloggse

Tänka på, innan du skriver något.

× Jag tar inte emot kommentarer som kan vara kränkande för någon.

× Jag accepterar inte heller liknande dåliga kommentarer.
Där emot kan ni säga vad jag kan förbättre osv.

× Sno inga bilder.
Som sagt, i stort sätt är alla bilder copyright på,
så länge ni inte frågat & förmodligen fått svar.

× Om ni inte gillar min blogg, läs inte.
För de mesta är mina åsikter, eftersom det är min blogg.

× Vill inte ha reklam om gratis sidor.
Och inte heller "veckans blogg" eller liknande.
Men ni kan gärna reklamera om ni är med i någon tävling,
med någon bild ni tagit, eller nått liknande.


Kommentera inlägget här:

Name:
Save my details

E-postadress: (it only appears to me)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0