Home

Hejhej. :) Nu har jag tränat & duschat och lite sånt.
Tränade lite på biologi läxan, typ rekord??
Hoppas våran lärare blir sparkad, för han är så jävla dålig, rent ut sagt.
Ingen förstår förän ni har haft honom, gosh! :o
Har tydligen prov nästa vecka & nästa vecka igen, G del, sen VG-MVG del.
Vi vet inte ens vad vi ska ha? Lyckat. SUGLÄRARE.COM som jag sa. ;(
Haja, nu ska jag väl göra iordning mig och gå till sängs och försöka sova.
Det blir ju skridskor imorgon på gympan, boooorrriiing! Har inga heller.
& det finns typ inga i storlek 37-38? Finns bara 39 och uppåt. Haha!
Får la proppa i med tjockis strumpor. Ganska mysigt va! ;)
Ni får ha det bra läsare, peace!

Kommentarer
Postat av: Stina

Har ni ulf? ;) tyckte det passa in, seg som fan :P

2009-01-14 @ 22:17:54

Tänka på, innan du skriver något.

× Jag tar inte emot kommentarer som kan vara kränkande för någon.

× Jag accepterar inte heller liknande dåliga kommentarer.
Där emot kan ni säga vad jag kan förbättre osv.

× Sno inga bilder.
Som sagt, i stort sätt är alla bilder copyright på,
så länge ni inte frågat & förmodligen fått svar.

× Om ni inte gillar min blogg, läs inte.
För de mesta är mina åsikter, eftersom det är min blogg.

× Vill inte ha reklam om gratis sidor.
Och inte heller "veckans blogg" eller liknande.
Men ni kan gärna reklamera om ni är med i någon tävling,
med någon bild ni tagit, eller nått liknande.


Kommentera inlägget här:

Name:
Save my details

E-postadress: (it only appears to me)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0