Alla har sina själ

Jag flyr till en värld, där alla vill mig väl, in i hoppet av saknad och glädje bland människor, man uppnår ett mål, men tanken var för glad, man gör allting i sin makt för att man ska ha det bra, men tårar droppar snabbt i en långsam natt, samt beskymer och besvär i ett gråtsamt skratt, man öppnar ögonen en stund och funderar vad man har, när man inser vad man har vill man dö varje dag, så man visar ju spår av en jobbig depression, när man inte orkar kämpa så kommer frustration, så det blir ju väldigt svårt i varenda jävla läge, men jag tar bestlutet och ingen kan ju stå i vägen, allting runt omkring mig för mig ju förbannad, livet ska vara lycka och inte något annat, jag står ju här i ljuset på gränsen mot det mörka, men valet är ju mitt men kommer jag att orka?

Livet är uppenbart och alla har sin stjäl, det finns ingen kärlek jag vill inte vara här,
Allting är slut, finns inget jag behöver, finns inget att kämpa för, för allting är över

Jag kan inte tacka Gud, för alla minnen finns kvar, du lovade mig lycka, kände mig trygg och se nu vad jag har, vad hände, jag minns det så klart, ömma punkter träffas, mina tårkanaler spricker mina tårar skiner som glas, vad kan jag säga ni tror det är glömt, men jag släpper det aldrig för det bär i mitt hjärta så tungt, man får sällan känna lycka men jag är öppen när jag dricker, den ända utvägen för mig när mina planer bara spricker, har aldrig vart en ängel men ni ska veta, har försökt, men när alla gick emot en gick jag iväg och satte mig och frös, jag var ju bara barn men jag förstod väl ändå, att när det börja dra ihop sig det kändes som igår, flera år senare det fick mig att tänka, att om jag hade gjort det, vad kunde jag förenklat, mitt liv var planerat, precis som det skulle, jag tog inte tag i mig själv fast jag visste att jag kunde.

Livet är uppenbart och alla har sin själ, det finns ingen kärlek jag vill inte vara här.
Allting är slut, finns inget jag behöver, finns ingenting att kämpa för, för allting är över.

Jag täcknar av min kropp, kollar in i spegeln på mig vägg, dunder från en underjord min spegel ramlar ner, blir knäckt, allt jag ska få bli din undergång till denna vackra sång, klipper gräset med min sorg vaknar upp i himlens torg, allt det dumma som jag gjort är borta i en verkligehet, långt bort från denna jord, var är alla jämlighet, snacket bara flyter på, när vi själva om natten, dagen bara rullar på med skitsnack bakom nacken, jag sätter mig på gräset, tänker ofta tillbaks, har försökt att prata om det men aldrig kom till tals, sitter i en jobbig sitts och måste ta mig vidare, även om mitt huvud exploderar av allt lidande, men ljuset kommer starkare för varje dag som går, kommer klara av det här fast vägen den är svår, så bara koppla av, du kommer ju att fatta, det var ju helt sjukt hah, du fick mig ju att skratta.

Livet är uppenbart och alla har sina själ, det finns ingen kärlek jag vill inte vara här.
Allting är slut, det finns inget jag behöver, finns ingenting att kämpa för, för allting är över.

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar. Hej, hej, : ).Nej, det kostar ingenting för dig att ha annonser, du behöver bara bli medlem på en raklam sida. Men ska jag vara ärlig så är det rent ut sagt omöjligt att tjäna pengar på sin blogg via annonser om man inte har ca 50 unika besökere eller mer per dag. Det finns alltså två typer av annonser. Eller egentligen tre. Det finns "Sale" och "click" att välja mellan. Det betyder alltså att man tjänar pengar på varje person som klickar på annonserna eller om en person köper någonting från deras sida. Sen den tredje typer är då för dom mer kända bloggarna där dom kan få möjligheten att bli kontaktade från företag där deras annonser visas på bloggarens sida. Och får varje besökare han/hon får på sin blogg så får hon ett visst antal kronor för varje annons för att besökaren då har sett den. Jag har själv testat lead/click annonser och det är helt onödigt att ha dom på sin blogg. Man måste komma upp i en viss summa för att få utbetalning plus att ränta och mons dras av, så det blir liksom ingenting kvar i slutändan till dig. Och det funkar inte heller att bara du sitter och klickar på annonserna:P. Så vore jag dig skulle jag skita i annonserna för det lönar sig endå inte.



Hoppas du fick svar på din fråga.

2009-01-10 @ 22:06:48
URL: http://oneplektrum.blogg.se/

Tänka på, innan du skriver något.

× Jag tar inte emot kommentarer som kan vara kränkande för någon.

× Jag accepterar inte heller liknande dåliga kommentarer.
Där emot kan ni säga vad jag kan förbättre osv.

× Sno inga bilder.
Som sagt, i stort sätt är alla bilder copyright på,
så länge ni inte frågat & förmodligen fått svar.

× Om ni inte gillar min blogg, läs inte.
För de mesta är mina åsikter, eftersom det är min blogg.

× Vill inte ha reklam om gratis sidor.
Och inte heller "veckans blogg" eller liknande.
Men ni kan gärna reklamera om ni är med i någon tävling,
med någon bild ni tagit, eller nått liknande.


Kommentera inlägget här:

Name:
Save my details

E-postadress: (it only appears to me)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0