26 Januari

Haaloj! Ny vecka nu då.. bara att kämpa på.
Ganska fullt med läxor och prov, igen. :/
Idag har jag bara varit i skolan, jao, fett trött.
Sen kom jag väl hem, plugga lite och tatt det lugnt.
Imorgon blir det nog skola och sen köpa typ mössa och nått sånt.
Ska till Hovfjället på Onsdag, längtar faktiskt inte speciellt mycket. :s
Men haja, det blir säkert kul endå.. :) Så det blir väl packa lite imorgon också.
Tidigt på morran bär det av, typ 5 eller något. GOSHH.. -.-
Det kommer väl inte bli speciellt lungt på minibussen heller. xD
Får la se hur det blir. :) Jag har inget kul att berätta eller något.
Som vanligt ._. men jaja, ni får ha det fint era läsare. Peace!




jag ser dig
men du ser inte mig

jag hör dig
men du hör inte mig

jag försöker få dig
men du vill inte ha mig

jag gör allt jag kan
du gör ingenting

jag är osynlig & ingen kan bli osynligare

Kommentarer
Postat av: Stina

Längtar faktiskt inte heller särskilt mycket.

okej, det är väl kul men inget man går o drömmer om ;)

2009-01-26 @ 23:23:23
URL: http://baaraastiinaa.bloggsebaa
Postat av: summi

de känns likadant för mig , <3

2009-02-06 @ 23:45:44

Tänka på, innan du skriver något.

× Jag tar inte emot kommentarer som kan vara kränkande för någon.

× Jag accepterar inte heller liknande dåliga kommentarer.
Där emot kan ni säga vad jag kan förbättre osv.

× Sno inga bilder.
Som sagt, i stort sätt är alla bilder copyright på,
så länge ni inte frågat & förmodligen fått svar.

× Om ni inte gillar min blogg, läs inte.
För de mesta är mina åsikter, eftersom det är min blogg.

× Vill inte ha reklam om gratis sidor.
Och inte heller "veckans blogg" eller liknande.
Men ni kan gärna reklamera om ni är med i någon tävling,
med någon bild ni tagit, eller nått liknande.


Kommentera inlägget här:

Name:
Save my details

E-postadress: (it only appears to me)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0