23 Januari

Tjuu. :) Imorgon tidigt på morran blir det SM steg 4!
Typ i stockholm eller ah, någonstanns där. ;)
Är där hela helgen, kommer kanske hem sent på Söndag,
vet inte, beror på hur det går. =)
Ska bli roligt iallafall, och hoppas inte min hals cepar lika mkt!
Haja, är inte speciellt trött, bara i benen. Har packat och sånt nu också.
Sköönt att lägga sig endå, men inte än! :)
Ni får ha en bra helg iallafall, peace! :)


_______________________________________________



& andra har kul med vatten ._.
LÄNGTAAAR TILL SOMMAR'N, GOOSSH!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Lycka till då :)

2009-01-23 @ 21:23:27
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild! älska sommar D: <3

2009-01-26 @ 18:45:50
Postat av: Anonym

oj, de e summi som komenterar alla ._. <3

2009-01-26 @ 18:46:07

Tänka på, innan du skriver något.

× Jag tar inte emot kommentarer som kan vara kränkande för någon.

× Jag accepterar inte heller liknande dåliga kommentarer.
Där emot kan ni säga vad jag kan förbättre osv.

× Sno inga bilder.
Som sagt, i stort sätt är alla bilder copyright på,
så länge ni inte frågat & förmodligen fått svar.

× Om ni inte gillar min blogg, läs inte.
För de mesta är mina åsikter, eftersom det är min blogg.

× Vill inte ha reklam om gratis sidor.
Och inte heller "veckans blogg" eller liknande.
Men ni kan gärna reklamera om ni är med i någon tävling,
med någon bild ni tagit, eller nått liknande.


Kommentera inlägget här:

Name:
Save my details

E-postadress: (it only appears to me)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0