6 oktober


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-12 @ 17:40:05
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Aylin till Tilda

Hej Tilda! Gick inte att skicka till din mejl du lämnde, därför får jag svara här och hoppas du ser svaret! Först vill jag bara tacka, det glädjer mig då jag satt ganska länge innan jag blev nöjd!



Jag såg din hemsida, djur alltså... först tycker jag att du har valt helt RÄTT färg (mjuk och stilren), sen tänker jag att om du vill ha en design som man dras till, och gärna vill stanna kvar, (eftersom designen är ett av de viktigaste punkterna för att få folk stanna kvar) så tycker jag att du kanske ska göra den lite mer "djur aktig". På din bakgrund kan du tillexempel göra stämplar av tassar (kan göras i photoshop).

Sedan tycker jag själv att din hela hemsida var väldigt fin och fräsch, det ska liksom inte vara för mycket.. men tips som du kan tänka på är bland annat det jag nämnde innan och hur du vill ha det, kanske lite mer bilder på första sidan?



Sen tycker jag att du tillexempel kan, där du har en rubrik "Djurförsäkring", lägga till en bakgrundsfärg som är för den just den "rutan" alltså rubriken (förlåt om jag inte förklara så bra haha..), så att du får lite mer detaljer och inte bara text.. jag tycker alltså att du ska jobba på små detaljer för att göra sidan finare, annars tycker jag du lyckats bra med din design osv! Hoppas det hjälpte dig!



Mvh Aylin! :)

2011-07-12 @ 21:04:20
URL: http://givemesomething.blogg.se/

Tänka på, innan du skriver något.

× Jag tar inte emot kommentarer som kan vara kränkande för någon.

× Jag accepterar inte heller liknande dåliga kommentarer.
Där emot kan ni säga vad jag kan förbättre osv.

× Sno inga bilder.
Som sagt, i stort sätt är alla bilder copyright på,
så länge ni inte frågat & förmodligen fått svar.

× Om ni inte gillar min blogg, läs inte.
För de mesta är mina åsikter, eftersom det är min blogg.

× Vill inte ha reklam om gratis sidor.
Och inte heller "veckans blogg" eller liknande.
Men ni kan gärna reklamera om ni är med i någon tävling,
med någon bild ni tagit, eller nått liknande.


Kommentera inlägget här:

Name:
Save my details

E-postadress: (it only appears to me)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0