23.19

Shaa på er läsare. Jag sitter här i tjockis tröja & myser framför bloggen! Låter det inte skönt? :D Snart ska jag nog dra mig och äta lite & checka tv. Det var ju idag jag skulle försöka sova tidigare än vanligt, men hah, hur ska det gå? Har väl egentligen inte så mycket att skriva. Ändrat headern igen. ^^ Jag måste lägga ner lite mer tid på att städa mitt rum! Ligger kläder överallt. Vill bara slänga skiten & köpa nytt! Har få fina kläder nu. Får beställa en kamera väska sen ta & samla lite pengar & dra till Göteborg och shoppa! :) Tråkigt att det är Söndag, det känns som man är ledig igen. När man börja skolan, gick 2 dagar sen är det helg, känns precis som lov. :o Men nej.. lov är det inte på ett tag. Inlägget före detta var en underbart fin låt. Eller ja, man känner typ igen sig ganska mycket. Då vet man att man inte är ensam att känna så. :o På det sättet är den fin! :) HAHA, vafan, låter ju som någon jävla psykolog ._. felåt! Nej, nu får jag sluta blogga, jag måste äta. :D Peace!







Dessa bilder på denna söta lilla hund var sen jag var med Isabelle hos några hon känner.
Obeskrivligt söt hund asså, vill verkligen ha en sådan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

göllig hund :D

2009-01-12 @ 21:19:48
Postat av: Viktor

göllig hund :D

2009-01-12 @ 21:21:51
Postat av: Olivia

söt hund :D

2009-01-13 @ 17:01:35
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Tänka på, innan du skriver något.

× Jag tar inte emot kommentarer som kan vara kränkande för någon.

× Jag accepterar inte heller liknande dåliga kommentarer.
Där emot kan ni säga vad jag kan förbättre osv.

× Sno inga bilder.
Som sagt, i stort sätt är alla bilder copyright på,
så länge ni inte frågat & förmodligen fått svar.

× Om ni inte gillar min blogg, läs inte.
För de mesta är mina åsikter, eftersom det är min blogg.

× Vill inte ha reklam om gratis sidor.
Och inte heller "veckans blogg" eller liknande.
Men ni kan gärna reklamera om ni är med i någon tävling,
med någon bild ni tagit, eller nått liknande.


Kommentera inlägget här:

Name:
Save my details

E-postadress: (it only appears to me)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0