22 Januari

Shenna, har la inte så mycket att skriva.
Var väldigt trött idag! -.-
Igår hade vi match, vi vann med 22-19! (:
Nu är det bara 2 dagar kvar till SM i Stockholm! :D
Längtar! Sen är det hem på Söndag, skola, skola, skola. :(
Sen på Onsdag är det minibuss upp till Hovfjället! 8D
Jäävla udda klass! ;) Alla andra typ, riktiga stora bussar.
Vi liksom, HEJ VI ÅKER MINIBUSS! ;D Riktigt nice! :D Haha.
Idag hade jag prov också, på biologi, tror väl det gick ganska bra.
Men man vet aldrig hur Uffe betyg sätter det ju. :s
Haja, har inte tagit bilder än, är ju bara jävla regn och snö hela tiden! :o
Men jag lovar, jag ska ta och lägga in nya bilder, när jag tagit några. ;)
Så bloggen blir lite roligare att kolla på -.- Om den ens blir det. :P hähähä.
Ha det så bra, peace!


& GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN VIKTOR!! :D

Kommentarer
Postat av: viktorfjell

grattis till vinsten ;) å tack :D

2009-01-22 @ 15:52:53
Postat av: Stina

Här kommer 8d..... och deras bästisar: 7orna!!!!!!

Det jag vill säga: var lycklig!



kyss på dig ;)<3

2009-01-25 @ 22:04:39
URL: http://baaraastiinaa.bloggse

Tänka på, innan du skriver något.

× Jag tar inte emot kommentarer som kan vara kränkande för någon.

× Jag accepterar inte heller liknande dåliga kommentarer.
Där emot kan ni säga vad jag kan förbättre osv.

× Sno inga bilder.
Som sagt, i stort sätt är alla bilder copyright på,
så länge ni inte frågat & förmodligen fått svar.

× Om ni inte gillar min blogg, läs inte.
För de mesta är mina åsikter, eftersom det är min blogg.

× Vill inte ha reklam om gratis sidor.
Och inte heller "veckans blogg" eller liknande.
Men ni kan gärna reklamera om ni är med i någon tävling,
med någon bild ni tagit, eller nått liknande.


Kommentera inlägget här:

Name:
Save my details

E-postadress: (it only appears to me)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0