20 Januari

Haloj. Inte så mycket att skriva faktiskt.
Snart, eller ja, vid halv 8 ska jag träna.
Springa inne eller ute? Vet inte.. beror på halsen.
Vill hålla mig bra nu till helgen, SM..
gaah, får se.. ska iallafall träna! =)
Ska la försöka dra mig härifrån & plugga lite till kanske..
Prov snart, hoppas på det bästa! :) Peace!

1 år & 1 månad utan Hanna idag. Kan fortfarande inte fatta.
Finner inga ord, jag kan bara helt enkelt säga:
jag saknar dig & hoppas du har det bättre än förr.
Jag älskar dig! Rest In Peace ängel.. <3

Kommentarer
Postat av: Viiiiiiiiiiiiiiiktorfjell:D

Heeeeeej :D stackars dej med din hals :/ å hade skoj på träningen å allt :D hoppas hon har de bättre uppe i himlen (A) :)

2009-01-20 @ 17:22:44
Postat av: Åsa

Usch ja de där lät ju inge vidare:/ Har skapat en bra motivering, vill ju inte dö:/ tack för ditt svar=) Hoppas att allt är bra med dig?=)

2009-01-21 @ 07:38:17
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Godmorgon=) Får hoppas på det=) Allt bra med dig?

2009-01-22 @ 07:51:43
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Tänka på, innan du skriver något.

× Jag tar inte emot kommentarer som kan vara kränkande för någon.

× Jag accepterar inte heller liknande dåliga kommentarer.
Där emot kan ni säga vad jag kan förbättre osv.

× Sno inga bilder.
Som sagt, i stort sätt är alla bilder copyright på,
så länge ni inte frågat & förmodligen fått svar.

× Om ni inte gillar min blogg, läs inte.
För de mesta är mina åsikter, eftersom det är min blogg.

× Vill inte ha reklam om gratis sidor.
Och inte heller "veckans blogg" eller liknande.
Men ni kan gärna reklamera om ni är med i någon tävling,
med någon bild ni tagit, eller nått liknande.


Kommentera inlägget här:

Name:
Save my details

E-postadress: (it only appears to me)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0