18 Januari

Shaa. Idag har jag spelat match, förlorade med 22-20.
Men bra spelat endå, finns la vissa saker vi behövde tänka på,
som inte gick så bra, men vi tar det nästa gång! :)
Sen vare typ hem & plugga på provet.. /:
men tog lite kort ist. (; Finns typ inget att ta kort på.
Så blev inget bra, men haja, imorgon är det skola.
Tråkigt, fast endå.. det går. ;)
Jag längtar fett mycket till sommar'n, det är inte sant asså.
Alla fina bilder man kan ta asså! :D shiet vad kul! (((:
Men ska väl dra mig och sova antar jag, upp tidigt imorgon till bussen!
Hej & hå!


Blev en LITE sommar aktig bild på sötaste Isabelle som fotar! (:
Gosh, vad jag längtar!! ;D;D;D;D Bara några månader kvar.. tick tack, tick tack!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej och tack för din kommentar. Jag är jätte stolt över att ha fått en sån underbar son. De är mycket som har hänt, men anledningen till att jag skriver ut detta är för att jag vet att folk mår dpligt, och vill med detta visa att man får ett bra liv tillslut. Jag mår jättebra trotts allt som har hänt.

Hoppas att du får en bra dag!

2009-01-19 @ 07:22:30
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Tänka på, innan du skriver något.

× Jag tar inte emot kommentarer som kan vara kränkande för någon.

× Jag accepterar inte heller liknande dåliga kommentarer.
Där emot kan ni säga vad jag kan förbättre osv.

× Sno inga bilder.
Som sagt, i stort sätt är alla bilder copyright på,
så länge ni inte frågat & förmodligen fått svar.

× Om ni inte gillar min blogg, läs inte.
För de mesta är mina åsikter, eftersom det är min blogg.

× Vill inte ha reklam om gratis sidor.
Och inte heller "veckans blogg" eller liknande.
Men ni kan gärna reklamera om ni är med i någon tävling,
med någon bild ni tagit, eller nått liknande.


Kommentera inlägget här:

Name:
Save my details

E-postadress: (it only appears to me)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0